lördag 26 mars 2011

goes paparazzi

Så kvällsprogrammet i Mariehamns bibliotek var mycket fint. Ett dunkelt bibliotek - bara det, kära bibbakramare - och så en massa sådär vackert intresserat folk och goda typer på scenen. 
Det var en fin, fin kväll.
Och lite starstruck fick jag också bli då jag såg den vackra Inger Edelfeldt utanför toaletterna. Nån annan som har ett ungdomsförhållande till henne? Jag säger bara: Juliane och jag. (Karin?)


I morse var det sen frukost här på hotellet och man tänker alltid att man bara ska äta något snabbt men det blir alltid långt med prat. Idag vid smörgåspåläggen bl a med Morgan Alling, som igår kväll pratade om ett extremt angeläget ärende.


Nu på med leggings och till ett bibliotek som förmodligen badar i ljus. (Alltså jag har inte blivit mer lyrisk än vanligt, men biblioteket i Mariehamn är verkligen extremt fint. Och så hade Hufvudstadsbladet en bra artikel om ljus på kultursidan i veckan också - lite inspirerad.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar