måndag 28 mars 2011

Blankrad, jättegap

Emedan mina hormoner plågar mig och jag därför är mycket irriterad har jag endast en publiceringsduglig åsikt: Varför blir det så mycket blankrad med nya bloggerverktyget?

Så här alltså, se precis här ovan. Förr blev det blankrad, nu blir det jättegap och det är stor skillnad på hur man läser blankrad och jättegap.

[gaaap]

Tänkte ett tag att ingen bryr sig men jag bryr mig (sagt med det som Linda Skugge i olika sammanhang kallat för "bajsnödiga rösten"). Så om nån vet hur jag ska få till stånd normala blankrader i fortsättningen för den personen hjärtans gärna upplysa mig.
Annars måste jag uppfinna nya skrivkutymer.

Revidering: Nu upptäcker jag att det blir jättegap om jag bloggar på Mac och vanlig blankrad om jag använder pc. Vad ska det betyda? Upprörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar