fredag 17 juni 2011

Boob, boob i 120

Så har man suttit på vägen igen och gjort sig tankar.

Aftonens tilldragelse: En enorm långtradade närmade sig i 120 knyck och jag fortsatte köra hur lugnt som helst trots att dess framsida visade upp en sprutmålad bild av just en sån där pinuppa som jag snackade om i förra inlägget. Stora bikinibröst rakt i nyllet på pärtfeministen vid ratten och hennes två små pojkar, dessutom föredömligt kombinerat med faktisk dieseldriven livsfara. I alla tider har man prytt sitt skepp med kuttersmycken, det förstår jag. Kvinnor har i alla tider haft bröst. I alla tider, förritin, etc. Gillar argumenten, de bjuder aldrig på nån chock.

Woosch. Boob, boob i 120. Klart man måste pimpa sin ride lite.

Fnissar bara lite introvert och med såna där Jag är din flickvän nu-ögon. Jag lever i en serie av Nina Hemmingsson och är kusligt glad. Nati. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar