onsdag 27 juli 2011

She wore white fake crocs

Mina röda fejk-crocs försvann mysteriöst så jag var tvungen att skaffa mig nya nätta plastbåtar. Kände mig tillfälligt djärv och valde vita såna, så nu går jag omkring här i Florida som en otäckt hafsig sjuksköterska som solar i solarium på fritiden. Blir lite illa berörd varje gång jag ser skorna, de är så ... vita och ... stora ... Men tänker ändå optimistiskt att vi kommer att bli vänner, skorna och jag.
Det är viktigt sånt där, man måste vara vän med sina fritidskläder, annars blir det inget av avslappningen, man går omkring och stör sig bara.

Skulle också rapportera att vår stackars tappra 4 bast av andra skäl än rent kulturfostrande har sett två teaterföreställningar på kort tid: Alice i Underlandet förra veckan och Trollkarlen från Oz ikväll.
Gemensamt för dessa två är ju att de handlar småtjejer som försvinner in i främmande, psykedeliska världar, så varför-frågorna har varit många och berättigade denna afton.
Mor för sin del undrar förvånat varför man funnit för gott att blanda in en hastigt förbiskymtande oralsexscen i en familjepjäs. Gillar ej blinkningar hit och dit över barnhuvuden, men är väl en torris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar